مروری بر مسابقات 2023 Denmark Open

مسابقات 2023 Denmark Open

مروری بر مسابقات 2023 Denmark Open

در این مسابقات 2023 Denmark Open بازیکنان فرصتی دارند تا امتیازات مهمی برای صعود به المپیک پاریس 2024 کسب کنند.

 

مدیر اجرایی بدمینتون انگلستان، Morten Frost، مسابقات 2023 Denmark Open را به عنوان یک چالش جذاب برای بازیکنان توصیف می‌کند و تأکید می‌کند که این مسابقات فرصتی برای کسب امتیازات مهم در راه به سوی المپیک پاریس 2024 فراهم می‌کند.

 

سه جفت دونفره انگلیسی درگیر هستند و هیچ بازیکنی مانند فراست، که در دهه 1980 هشت بار در مسابقات آزاد دانمارک در کشورش قهرمان شد، مسابقات را نمی شناسد.

 

بن لین و شان وندی پرچمدار دو نفره مردان خواهند بود در حالی که گرگ و جنی مایرز به همراه مارکوس الیس و لورن اسمیت وارد دور اول مسابقات دونفره مختلط در رویداد Super 750 می شوند.

 

فراست می‌داند که قرعه‌کشی یکی از چالش‌های سخت‌تر در پیست خواهد بود، اما با وجود برخی بیماری‌ها که آمادگی‌های تیم را کاهش داده است، مطمئن است که یک نمایش قوی خواهد داشت.

 

فراست گفت: «همیشه وقتی مسابقات Super 750 داریم هیجان انگیز است. وقتی ما این بازیکنان واقعاً سخت را داریم، عالی است.

این واقعیت هیجان‌انگیزتر است که در دوره مقدماتی المپیک است، بنابراین توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

 

همه برای کسب امتیاز تلاش می کنند تا جوایز کسب کنند، بنابراین مسابقه پرتنشی است.

از انگلیس، ما فقط سه شرکت کننده داریم و زوج های دونفره مختلط دو قرعه کشی بسیار سخت دارند.

 

مارکوس الیس (Marcus Ellis) یک بازیکن برجسته واکتشافی بدمینتون اهل انگلستان است. او در ردهٔ دونفرهٔ مردان به عنوان یکی از بازیکنان برجستهٔ انگلیس در سطح جهان شناخته می‌شود.

گرگ و جنی مایرز در دور افتتاحیه با ژنگ سی وی و هوانگ یا کیونگ با برندگان مدال نقره المپیک توکیو 2020 روبرو خواهند شد.

 

جفت Mairs پس از شکست مقابل تان کیان منگ و لای پی جینگ از مالزی در مسابقات CLASH OF CLANS Arctic Open که توسط YONEX هفته گذشته برگزار شد، به دنبال جبران هستند.

 

در مسابقاتی که در Arena Fyn برگزار خواهد شد، اسمیت و الیس به یک چالش مشابه و دشوار روبرو خواهند شد. آنها به عنوان حریفان تیم دچاپول پووارانوکرو  و ساپسری تائراتاناچای شناخته شده‌اند که به عنوان شماره پنجم از جمله تیم‌های برتر در مسابقات حضور دارند.

 

این تلاش از سوی اسمیت و الیس نشان‌دهنده تصمیم‌شان برای رقابت با تیم‌های برجسته در این مسابقات و دستیابی به موفقیت است. انتظار می‌رود مسابقات جذابی باشد و تماشای آن برای هواداران هیجان‌انگیز باشد.

 

برندگان مسابقات Yonex Belgian International، که در مرحله گروهی المپیک توکیو 2020 تیم پواوارانوکرو و تائراتاناچای را شکست دادند، قصد دارند در مسابقات 2023 Denmark Open نیز موفق به ایجاد یک حادثه مشابه شوند و تیمی با شانس کمتر را شکست دهند.

 

این انتظارات از آنها نشان می‌دهد که به دنبال ادامه‌ی موفقیت‌هایشان در مسابقات بعدی هستند و تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا در این مسابقات نیز به موفقیت دست پیدا کنند.

 

فراست گفت: دو جفت بازی در مسابقات داده شده است که در مقابل تیم شماره یک و تیم شماره پنج مسابقه می‌دهند. او تأکید دارد که این دو تیم از جفت‌های برتر و معتبری هستند. در واقع، این جمله نشان می‌دهد که دو جفت بازی با حریفانی از جفت‌های برتر و قوی در مسابقات روبرو هستند و با چالش‌هایی سخت روبه‌رو خواهند شد.

 

لورن اسمیت همراه با مارکوس الیس (Marcus Ellis) در رقابت‌های دونفرهٔ مختلط شرکت می‌کند. آن‌ها تیمی قوی و هماهنگ هستند و در رقابت‌های بین‌المللی به خوبی عمل کرده‌اند.

مارکوس و لورن در المپیک پاوارانوکرو و تائراتاناچای را شکست دادند و به یک چهارم نهایی راه یافتند که یک نتیجه عالی برای این دو بازیکن بود.

در حال حاضر کار سختی است، آنها در رده بندی جهانی ۲۹ هستند و گرگ و جنی در رتبه ۳۴ قرار دارند.

در این برهه زمانی، آنها کمی دور از شرایط هستند، بنابراین ما باید شروع به کسب نتایج خوب کنیم.

 

اگر الیس و اسمیت از سد دور اول عبور کنند، با ماتیاس تیری و آمالی ماگلوند از دانمارک یا چن تانگ جی و تو ای وی از مالزی روبرو خواهند شد، همان زوجی که هفته گذشته در مسابقات آزاد قطب شمال با نتیجه 21-14 21-17 شکست خوردند.

 

در هفته گذشته و پس از رسیدن به دور 16 مسابقات Arctic Open، جفت بازی دو نفره مردان به ناملین و وندی در مسابقات Denmark Open به مصاف جفت بازی چینی نسبتاً جدیدی به نام چن بو یانگ و لیو یی خواهند رفت.

 

مسابقات 2023 Denmark Open یکی از مهمترین مسابقات قبل از المپیک پاریس 2024
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *