تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد قهرمان کشور شد

تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد قهرمان کشور شد

تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد قهرمان کشور شد

تیم بدمینتون اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در بخش بانوان قهرمان کشور شد.

بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در در بخش بانوان و در قالب تیم منطقه هشت به مسابقات کشوری دانشگاه آزاد اسلامی در شهر سپیدان استان فارس اعزام شده بودند.
مسابقات قهرمانی بدمینتون استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد سپیدان شیراز برگزار شد.

این دوره از مسابقات با شرکت ۷ تیم در دو گروه A و B برگزار شد، دور مقدماتی بصورت دوره ای برگزار شد .

در گروه A تیم خراسان شمالی(منطقه ۸) با دو برد قاطع مقابل تیم‌های هرمزگان و مازندران به عنوان تیم اول به دور بعدی صعود کرد و تیم مازندران نیز دوم شد.

در گروه B تیم‌های تهران( منطقه ۷)، یزد (منطقه۴)، فارس ( منطقه۳) و اراک (منطقه ۵) بصورت دوره ای مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم‌های تهران و یزد به عنوان تیم‌های اول و دوم به دور بعدی راه یافتند.

در مسابقات نیمه نهایی تیم خراسان شمالی با برد قاطع ۳ بر ۰ در مقابل تیم دوم گروهB  ، یزد ( منطقه ۶) به فینال مسابقات راه یافت و در بازی دیگر نیمه نهایی تیم تهران با برد مقابل مازندران به فینال راه یافت.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد که به نمایندگی از منطقه ۸ (استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی در مسابقات کشوری شرکت کرده بود،

با برد قاطع ۳ بر ۰ مقایل تیم تهران (منطقه ۷) برای سومین سال پیاپی به مقام قهرمانی رسید و تیم تهران( منطقه 7) نایب قهرمان و تیم‌های یزد (منطقه ۴) و مازندران (منطقه ۳) مقام سوم مشترکی را از آن خود کردند.

در بخش مسابقات انفرادی نیز که با حضور ۳۰ نفر و بصورت تک حذفی برگزار شد، طیبه سلیمانی، رویا افراسیابی از تیم خراسان شمالی( منطقه 8) مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند و

فاطمه فرخی از خراسان شمالی( منطقه 8) و فاطمه علی آبادی از تیم مازندران( منطقه 3) نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

اعضای تیم بدمینتون منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی را رویا افراسیابی، فاطمه فرخی، طیبه سلیمانی، بیتا محمدعلمی و زهرا اکبری با مربی گری مریم جوانمرد تشکیل دادند.

تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی بانوان خراسان شمالی در قالب تیم منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی، سومین سال متوالی است که قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرده اند.

 

در پی کسب قهرمانی تیم بدمینتون رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی با صدور پیامی این پیروزی را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسمه تعالی

اعضای تلاشگر و قهرمان تیم بدمینتون منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی

خبر مسرت بخش کسب عنوان اول و قهرمانی مسابقات کشوری دانشگاه آزاد اسلامی در رشته بدمینتون، موجبات افتخار و شادکامی را برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی فراهم آورد.

ضمن تبریک به مناسبت موفقیت درخشان شما بزرگواران در کسب مقام قهرمانی، بهروزی و موفقیت روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت ارزنده، از تلاش‌ها و فعالیت‌های تمامی مسئلان حوزه های مختلف دانشگاه که زمینه کسب این موفقیت را فراهم نمودند، قدردانی می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *